Häjyt etsii uusia pelaajia

Laji on lentopallo, joukkueen kotipaikka on Espoo ja pelattava sarja Miesten paikallissarja. Joukkueeseen kuuluu 29 jäsentä ja kalenterissa on 15 tulevaa treeniä tai peliä.

Komia - suorastaan häjy - lentopalloseura.
Olemme Espoolainen aikuisten miesten paikallissarjatason joukkue. Jos sinulla on lentopallotaustaa ja haluat treenata lentopalloa rennosti kerran viikossa, ja sen päälle pelejä miesten paikallissarjatasolla niin ota yhteyttä!

Treenivuoro kausille 2023-25 on Lintulaakson koululla tiistaisin klo 19:30 - 21:30. Kotipelivuoro on meillä samassa paikalle sunnuntaisin 16:30-19:00.

ilkka(piste)saisto(miuku)iki(piste)fi (0503487932)

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 3 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Häjyt: kokoonpano